Grönt är skööönt :)

Självklart började man på The Swedish Mansion igår innan man begav sig till presentationen. Under presentationen kom vi "svenskar" mer eller mindre överens mest om hur vi borde göra våran presentation. Alla de andras är ju så "likadana". Humor och negga tror jag är rätt medecin för en bra presentation ! :) Mohahaha

Efter presentationen begav jag mig till SaSaZu med några, "Jävla finnjävlar :)", eftersom grabbarna grus "längtade hem" till The Mansion, förståligt :P , (jag har tur som inte har skola på Torsdagar)
SaSaZu bjöd på en topp kväll!
- Ett riktigt bra U2 Cover band, killen som sjöng såg ju fan t.o.m. ut som Bono!
- Wet T-shirt Contest. (A)
- Samt ett sjukt bra dansgolv med massa grymli musik.

Blev många kort under kvällen, folk vara som paparazzis...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0