Lång söndag

Dagen har varit ruggigt lång. Man har varit på det där humöret att man vill att något ska hända, men man orkar fan inte lyfta röven ur sängen för att se till att något händer. Då drömmer jocke sig tillbaka till Sverige's köttbullar, den mjuka sängen och sin söta Anna :) <3
Men dagen  avslutades bra ändå, för jag är nämligen nyss hemkommen från en innebandy träning. "Glada gubbar :D"
Fick Invigda min nya mycket fräscha klubba för 200kr. Wohoo, klockers. Vi var många fler den här söndagen än förra och det var verkligen jätte kul.
Vi svenskar hamna först "konstigt" nog i samma lag vilket ledde till... UTKLASSNING. *blink* *blink*
Men för att jämna ut lagen lite fick en av oss gå över. Det blev jag...
Helt plötsligt så blev den följande timmen mycket jämnare. Så jag och min finska, franska, rysska samt en okänd lagkamrat, förlorade endast de två matcherna med uddamålet :)

Super kul! Men nu är mina ben totalt mördbultade och varenda öl och kolhydrat i kroppen från helgens bravader måste nu vara helt borta.
Inatt kommer jag sova gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0