ARG!

Jävla dumma receptionister!
Inte en jävel kan en gnutta engelska! DE ÄR FÖR FAN RECEPTIONISTER!

Ska betala räkningen samt meddela att jag åker hem om en månad. (man måste göra de för att få tillbaka depositionen på 2000 kr)
Självklart är receptionisten borta idag och imorn, i vårat hus så jag fick gå till grannhuset.
Hon tog betalt men FATTA FAN INTE att jag förklara att jag skulle åka hem till sverige om en månad. Så hon skrev inte ut någon blankett.
Inte nog med de, de är TRÖTTA, OHÄVLIGA och HELT JÄVLA DUMMA I BOMBEN!
Så nu när jag kommer till huvudkontoret i eftermiddag kommer jag ju inte ha någon blankett som visar att jag ska åka hem om en månad så då blir de väl ett jävla massa tjafs. Lovar att inte heller de kan någon engelska, de är ju både ett svårt och litet språk ...
Kan ju inte vänta på att receptionisten i vårat hus som kommer på måndag, (som för övrigt iaf vet lite om vad de handlar om) för då är de mindre än en månad innan jag åker hem och försent!
ÅÅååååhhhhh!
Nu är de fan krig, jag ska ha mina pengar... MINA PENGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0