C, B, B, B

Ja så ser min start ut på tentorna här nere i Prag.

I onsdags skrev jag första tentan. Där ordbajsa man till sig ett C=(VG-) på Environmental Engineering.

Idag fredag var det dags igen för tre nya tentor.
Alla tre tentorna var med samma lärare som hade bestämt sig för att ha en fråga per kurs. Ja du hörde rätt!
Tyckte jag kunde frågorna med bravur. Men när jag kom fram till hans podie för rättning så tyckte han att det saknades en formel på en fråga, ett figur på en fråga samt ett diagram på en fråga. Så han gav tillbaka tentan så jag kunde rätta till felet. Ja du hörde rätt! Jag fick rätta till felet!
Jag gick tillbaka och hade inte den jävla blekaste aning om hur dessa ändringar skulle vara. Som tur var hjälpte Alex och Kubi mig ....
Efter en stunds väntan vare dags för mig igen att visa tentan igen.
Det var fel på alla saker och figuren var tydligen helt upp och ner...
Efter en stunds tystnad tittar han på mig och säger:

Läraren - Have you done the assassment?
Jag        -
Yes, I did the one about nervs in the human head.
Läraren - Ohh yes, that one was very good. It will increas the grade. (Typ samma röst som mr Burns)
-
... (tystnad)
Läraren -
B .... Is that okey ?
Jag        -
Yes ... *host* ... of course ...

Ja så då hamnar vi på att jag har fått C, B, B, B

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha - jag dör! Din smörsångare! <3

2010-05-07 @ 19:38:19
URL: http://aboutanna.blogg.se/
Postat av: Marie

Underbart, haha! Watch and learn, typ?

2010-05-08 @ 12:04:45
Postat av: Jochen

Haha , puppy-eyes can kill!

2010-05-08 @ 13:52:34
URL: http://norellski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0