prag sjunger, hela tjeckien sjunger

Kalle, våran finska vän åkte till Schweiz för några dagar sedan. Han glömde då sitt pass, men tydligen så gick de bra att åka dit ändå. Ett smärre problem som nu dykt upp är att han måste ha passet för att få åka hem... opps
Kalle.. balle... din dumma skalle :)
Jag och antti skulle därför till en buss som gick till Bern idag för att se om någon passagerare alternativt busschauffören kunde ta med passet så Kalle kunde ta och hämta det i Bern vid busshållplatsen där.
Men den gubben gick inte alls!
Så ja du Kalle, hoppas de kan lösa sig på nå annat sätt ...

På vägen hem så vare rätt mycket folk på stan. Med "rätt" så menar jag sjukt jävla enormt.
Inte nog med att KISS har haft konsert under kvällen, Tjeckien knep ju också guldet av Ryssland. Hög oddsare!
Så just nu springer alla runt o skriker, jublar och tuttar med varenda tuta som finns tillhands. hehe

Men nu ska jag ta och fixa lite sömn. Har varit en ganska lång och seg dag. Imorn blir det shoping

Om 2 veckor kommer min snygging, wohoo!

I wanna wake up were you are


Kommentarer
Postat av: Anna

Men vad är det däär? Aldrig sett. Måste varit en suddig kväll. <3

2010-05-24 @ 15:56:22
URL: http://aboutanna.blogg.se/
Postat av: Jochen

Hehe, har massa fina kort på dig hjärtat <3

2010-05-24 @ 19:25:12
URL: http://norellski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0