So tell the dj, play all night!

Nyss hemkommen från Prags centrum. Shopat järnet med Viktor.
Förstår inte riktigt de där med att tjejer som alltid shopar men som ändå är helt klart sämre än killar på de !?
Nämen lyssna nu!
-När jag och Antti shopa tog de 1 timme, vi var i 3 affärer och köpte 3 plagg var. Vi var sååå trötta efter den där    timmen att vi var tvungen att ta en vätske paus. Kan ge + poäng till tjejer för att de är uthålliga iofs. Men samtidigt fruktat fort av oss.

-Idag handlade jag och viktor. Vi var in i 4 butiker på isch 1 timme. "prova kläder ingår alltså i den här timmen om ni inte trodde de".
Köpte två plagg var, om man räknar med viktors skosnören, och var mkt nöjda med våran ultimata tids shoping.

Tjejer, tid är pengar också. Iaf om man är en kreativ och viktig person för landets BMP.


Jag har nu allt som jag behöver till Sensation på Lördag!
- Vita skor = fina
- Vit skjorta = elegant
- Vita byxor = Nailed it!

Blir sjukt party sugen när jag lyssnar på all night long med Alexandra Burke ft Pitbull
2 dagar kvar till Sensation (!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0