hope that it´s yesterday

Vilken vecka, så fort tid kan gå :/
Började veckan med minus 1900 kr efter en riktigt trevlig utgång förra helgen:) får dock hoppas på att det bli billigare nu i helgen. Nu i veckan har man istället spenderat på Liljeholmen där vi skriver X-jobb. Jag tror vi har skapat ett tajt förhållande, för de känns som vi ses konstant :P
Där på Liljeholmen har de massa roliga saker, bl.a ett rum med ett Pingisbord. Varje dag avslutas med en match. Än så länge har inte matcherna varit så jämna, då jag konstant förlorar, men jag känner att jag börjar hitta rytmen nu:P Magnus leder med 3 - 0 i matcher.
Kvällarna har försvunnit de med. En del innebandy och sedan har jag somnat med min andra älskare nästan varje natt ... matematik-boken. Nej de är exakt så osexigt som de låter. Vi snackar grymma papercuts :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0