Mjältbrand

Fått hem ett brev där det står jag har ett paket att hämta på ICA. Inget lustigt med det, folk skickar presenter till mig med jämna mellan rum. Det lustiga är att de har stavat mitt namn helt fel, "JOAKIM NOPRRELL". Dessutom skickat det till "HÄRADSVÄGEN". Jag bor fan på 'HARULLSVÄGEN'. Sven berätta att det var någon särskola som bodde på häradsvägen. Vet fan inte om jag vågar hämta paketet. lovar att det är någon jävla lustikurre, eller i värsta fall typ brevbomb, eller typ mjältbrand. Gaaaah.

Haha juste måste berätta.
Efter den absolut tyngsta innebandy träningen NÅGONSIN var alla jätte trötta och satt och bara gapa typ och prata lite skit. Då står Peter Jansson i duschen och gör så här:
I dörröppningen in till duscharna vänder sig Peter, "tittandes mot oss i omklädningsrummet" och håller upp handuken tvärs över dörren så den skyler bl.a. magen och könsorgonet.
Ingen har då upptäckt detta så folk pratar i gemene mun på varandra.
Då kommer Peters klockrena kommentar.
- Är det någon som vill köra fiskdamm?!
Det blev först tyst i 2 sekunder.... sedan utbröt en glädjeorgie.

Jag trodde jag skulle dö av garv! Lätt det roligaste idag.

Godnatt med er och sov gott =) 

Kommentarer
Postat av: Christine

ahahahha

jävla sepe ;D

2008-11-12 @ 16:13:23
URL: http://lajmge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0