Släkt-träff

Fredagen bjöd på utgång. Jag hängde på Johan Andersson, Sekan, Johan Eriksson och Conny. Vi var på Redroome för att sedan bege oss till det ganska nyöppnade "Teatern". Det var helt okej där. Majestätisk ingång och en grym DJ. Sluta med att halva knivsta var där tror jag . Riktigt kul och träffa alla. Tog sedan nattbussen hem vid 02.20, alldeles själv i regnet. Men fick komma hem till en underbar Anna och värma mig <3

Lördagen hade jag tänkt plugga på lite. Nej jag vet, jag var för bakis för det. Dessutom var jag på bio med Anna och hennes familj som såg på Mamma Mia. Jag och hennes bror såg istället på nya Bond då sång och dans inte lät lika attraherande som action. Filmen var helt okej. Väldigt mycket aktion. Me like :P
Sedan åt vi fin middag på Corfu. M.. M... Mmmmmmm .
När vi väl kom hem var jag sååå sjukt trött. Aldrig varit så trött någonsin tror jag. Fick tyvärr inte sova så länge som jag hade behövt idag för hade innebandy match.
Mälby stog för motståndet. De var stora och hårda, men vi lyckades vinna med 7 - 3 .
Efter det begav jag mig från Gimo till Vattholma, där det var släkt träff hos mormor och morfar. Riktigt trevligt ;) Träffa även Mormor & morfars hund så klart . MOLLY !
Hund är sååå sjukt fin. Kaxig liten skurmopp de där :P



Nej helgen har inte gjort mig smartare. Helgen har ändå varit utmärkt. Det har varit både fest och mys. Nu får man istället försöka se framåt och gilla läget. Veckan bjuder på mkt plugg och endel träning. Hoppas få möjlighet att träffa Anna endel också mitt uppe i allt hennes plugg. :/ , hoppas hoppas hoppas . 



Jag kan vara sjukt rolig, trevlig, snäll och t.o.m med smart "ibland". Men gott självförtroende har aldrig varit min starka sida. Men när självförtroendet aldrig finns där kommer man heller aldrig bli bättre eller lyckas. Dags att börja tro på sig själv, och ta till sig av det positiva och bra, av tillvaron och kommentarer.
 
Follow your heart, no mater how far
roll the dice, never look back and never think twice

Livet har bara börjat .

Bra låt


Peace out, for now !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0