same old same

Då är man tillbaka i gamla vardagen. Bakom skolbänken det vill säga. Telefonen ringer som navligt med jämna intervaller och undrar om man kan jobba. "Tillägger där att det är chefen som frågar om jag kan jobba, självklart inte telefonen. För telefoner kan ju inte prata !?".

Suttit nu med micke och åtnjutit filmen Death Race. Andra gången jag ser den men den är fan grym. Kan jag varmt rekommendera den till de som tycker om action. Dock kan filmen vara en besvikelse för de som är lite kräsna och bara vill se "verklighetstrogna filmer".

Duktig har man varit som sagt och klarat av första dagen i skolan. Morgon dagen blir tyngre varav följande 2 månader blir fucking brutal. De avslutas med att man går in i en sommar som mestadels "most likely" kommer handla om jobb. Men jag kommer iaf få börja sommaren med att få äran att både uppvakta en underbar Anna Wellén som tar studenten samt uppvakta min gryma syrra, "som för övrigt har bl.a. läshuvud till skillnad från mig", när hon tar sin examen. Inte illa va.

Nu blir det till att krypa till sängs.

Juste... Helgen.. Den var jätte bra. Var på platina med sekii o mickii o sveniii mf.l. Hörde att några fastnade i norrtälje.. nämner inga namn.
Skönt att ha en helg som var ganska "normal". Vimmelbilder hitta jag inga, har faktiskt ett minne dock som säger att jag ska vara med på en.. får leta vidare.

Fick en bok av Anna i torsdags. "En handbok för tankspridda". Jag tar det inte som en komplimang, men med den självdistans jag har tar jag emot den med öppna armar och ett sött litet fnitter. Tack sötnos ;)

Sov gott =)

Kommentarer
Postat av: mallis

tappade inte du bort den? HAHA

2009-04-13 @ 23:35:56
URL: http://wellaan.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag tror det ska finnas en vimmelbild på dig och Anna på utelivuppsala.se - såg den när jag klickade runt :) Ska finnas en bild på Anna och Malin med!

2009-04-14 @ 12:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0