Jobbkoma!

I onsdags var det dags för fest igen. Även om jag hade festat fredag och lördag helgen innan fanns det pengar kvar på kontot. Wohooo!
Efter lite tveksamheter åkte jag och Johan E in till stan. Vi drog till BJ.
För en gångs skull vare lagom med folk, alltså in så där mega alldeles för mycket som det brukar vara. Och dessutom vara mycket folk man kände! =) That we like.
Dans golven bjöd på bra musik och man vaknade igår i en baksmälla utan dess like. Lätt värt dock.

Men nu har jag gott in i en jobbkoma. Jobbade natt igår och ska nu jobba 4 till! AAAAAHHH! Så det kommer bli till att jobba, sova, jobba, sova ...
Men det är endel pengar iaf.... B
äst att äta lite och ta en dusch nu så man hinner till jobbet.

Gårdagens citat på jobbet när en kund handlar av mig:
Jag säger: Hmm... Du får ursäkta, men visst var du på BJ igår?
Kunden: HAHAHA JAAAA! Var du där! Fan va coolt! Sån jävla spårad kväll!
Tok rolig kille. Stog och snacka i 30 min! :P sjukt att jag kände igen han :P

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0