Adrenalin

Idag skulle jag och Anna hoppa Bungy Jump. Det var hennes 19 års present som hon fick i juni. Självklart ville jag med hoppa. Vi bestämde oss för att göra ett tandemhopp. Alltså båda två samtidigt. En mysig skräck upplevelse kan man samanfatta det. Hade inte tänkt på hoppet så mycket och kan säga att jag har var väldigt lugn hela tiden innan hoppet. Först när vi kom upp på 55 meters höjd började jag undra vad fan jag höll på med? Men det var bara att hålla minen, låta anna krama om mig... och sakta luta sig över kanten och låta funktionären räkna ner...
5 ...
4 ...
3 ...
2 ...
1 ...
BUNGY !!!

Oj oj oj oj oj oj vilken resa! När vi kom ner på plattan igen var mina ben som geléhallon.

Vi hade lovat varandra att inte tveka, inte vägra, inte låta modet brista. Och de gjorde vi inte.
Sommarens största adrenalin kick alla gånger! 
Här lite bilder från hoppet ;)


Blev lite pirrigt när det blev vår tur efter 1 ½ timmes väntan


En snabb genomgång om hur vi skulle hoppa


Påväg upp. Anna skratta redan då som synes ;)


55 meter ner till vattnet och Anna i famnen och bara mina finger toppar hindra oss från ...


Att falla ! .. Min tur att skratta :D


Benen skakade bra länge efteråt och de går inte att förklara den underbara känslan man hade efter hoppet.
Helt jävla otroligt! Så cooolt



Två nöjda själar. Diplomet kommer garanterat ramas in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0