Resfeber

Nog för att jag är "känd" för att vara tankspridd. Men denna dag har jag nog slagit alla rekord.
1. Jag åker till Frankrike på söndag och såg först idag at mitt pass gick ut 24 september 2007... opps ..
2. Glömde vägbeskrivning, tel nr, samt min mobil påvägen till tullen&polisen på Arlanda.
3. Glömde gratta mamma på hennes födelsedag... först när pappa sa till mig att "hon skulle nog bli glad om du sa grattis" som jag hajja till. Hade tack och lov köpt present iaf :/

Men annars har dagen varit bra. Vi firade Mamma med en middag på Greken´s och vi har tittat på film hela kvällen och ätit chips och ostbågar. Benjamin såg vi bland annat. Helt okej film. Rätt lång men man blev berörd.

Nej imorn blire plugg och packning. Usch. Jocke Norellar är inte alls bra på packa.. bara hälften brukar komma med ..


Bilden var Heeeeemsk.. så den är censurerad där inne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0