Tips Kungen !

Vad ska jag säga. Stolt son kanske!?
För er som inte vistas nere på Videoaffären i knivsta speciellt ofta kan jag meddela vem som vann Tips-SM i Knivsta. Jo nämligen min far, Michael Norell. Visserligen står det på listan på Videan "Johan Norell". Men ack, det är en illusion, det är nämligen pappa´s andra namn ;)
Haha mycekt bra farsan!
Gryyyyymlí!


 


Padrós

Själv har jag fixat Spotify idag också. Lite efter kanske, men nu har jag det iaf =)

Kommer inte undan det men har en fruktansvärd ågren för tentan imorn. Borde inte ens sitta här nu och lyssna på Darin´s sockersöta röst. Nej, ska tagga till och plugga duktigt, träna lite innebandy sedan brygga några koppar java och plugga en bit in på natten. Det är trots allt sista tentan imorn. Sedan har jag 2 dagar ledigt. Jippi . . . .
Ska iaf bli skönt att få slappna av en helg. Får se om man är alldeles sprallig imorn efter tentan eller om man bara somnar framför tvn. Hur som så kommer jag iaf njuta :)

Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0