Fredagsmys på Kalas

Igår blev det en sporadisk utgång med Majk!
Förfest hos micke där vi spelade Call of Duty och groggade. Mycket bra kombination vill jag lova, för vi blev bättre och bättre  efter varje grogg!
Fick skjuts in till stan där vi först besökte Redroom. Sjukt mysigt ställe!
Sedan blev vi nekade flustret!
- Nähäää, säger du
- Johooo, säger jag
Vi gick istället till Kalas. Var faktiskt riktigt bra där. Mycket folk, bra musik och micke och jag var "lagom" glada i hatten. (Hatten tappades bort senare under kvällen)
Fick höra varför Kalas går under namnet Ikea också igår.
Fattas tydligen många skruvar och benen går lätt isär...

Idag mår man lite sämre dock, men jag har ändå varit väldigt duktig och hjälpt föräldrarna kapa tre tallar på tomten. VAR SJUUUUKT KALLT !


Jag höll mig undan vimmelfotograferna. Tydligen de med, för vem fan ligger och tar kort ifrån golvet ?? Jo vimmelfotograferna på kalas!? *Suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0