Trötter!

Matchen igår kan väl sammanfattas med ordet ... Fiasko !?
Förlust med 4 - 2 och en lååååång väg hem från Hallstavik.

Hade väntat mig en fruktad utgång på kvällen, men när man kom hem lät de som hela Knivsta powernapa och knappt fundera på att gå ut.
Själv var jag superotaggad. Men åkte in till Sthlm för att gå ut med Mange och ligan istället, för att hoppas på att med lite rus i kroppen kunna förnöja kvällen.
De blev pannkaka... Jag blev bara trött, även då jag hade trevligt! Åkte hem till Knivsta och han med en sväng till Ängby och träffa där många glada flin.
Trots alla glada själar såg jag ingen annan utväg en att gå hem och lägga mig, då humörat inte var på topp.
Sparar istället ihop mina krafter och (pengar) till en utgång när kroppen är fulll laddad!

Flurran nästa helg... eller hur vare sekan ? ...
Jag kanske kan komma in som ditt handbagage ?

Gårdagens citat på Ängby krog.

Stor Sek: Vart fan har du varit!?

Jag: Jag har varit i Stockholm.

Stor Sek: Bööööööööög!


Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0