All PR, är bra PR

Andra dagen i rad som man får sovmorgon. Sweeeeeet.
Hade ångest inför en helg med jobb, plugg och innebandy. Men verkar som helgen blir spelledig. Vilket betyder massa ledig tid helt plötsligt. Helgen står helt plötsligt öppen för förslag. 
Så varför inte lite fotboll och pilsner på lördag ?

Fyllde i en blankett åt micke imorse som handlar om hur han är som person och liknande. Han ska kunna använda den vid bl.a. jobbansökningar.
Fyllde i massa saker som att han var snäll, driftig, intelligent, social m.m.
Haha jag vet.. jag ljög så näsan blev lång ;) 
Nej jag skämta såklart micke ! :) Klart jag inte skrev att du är snäll :)
Men vet inte om du såg? Men jag la till ett par punkter längst ner....
- impotent - Check
- PLÄP - Check
- Klamydia/Aids/Herpes smittad - Check
- Gillar pottfrilla och små pojkar - Check
Du lär få jobb på kommunen iaf?...

På innebandyträningen igår tränade vi målisarna och det blev drför mycket skott! Var riktigt kul faktiskt men hade varit 100 % om vi fått spelat 2 mål på stor plan avslutningsvis. Men nya klubban och skorna känns riktigt bra:)


Bild från helgens match mot Enköping i nya matchstället.

Jag, nr 12, ligger 2:a i utvisningsligan med 10 minuter på samvetet.
All PR, är bra PR


Kommentarer
Postat av: Thomsson

Haha, buse!

2009-10-07 @ 11:10:31
URL: http://www.thomsson.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0