Utgång

En lång vecka var över och en utgång var man väl värd i fredags. Blev förfest hos Danny. Vi satt där jag, Jocke Bengtsson och Danny. Efter lite shootar av doodle och Jäger drog vi till stan. Som jag sa i förra inlägget vare ju premier på Kalas så vi drog dit först.
Måste säga att det var riktigt bra där. Såg allt ett par "90:or", så en ålder mellan 22 - 27 var de då bara inte. Men det gick inte att förneka att det var bra drag där. Ett RnB/Techno rum som påminde om platinas upplägg samt att de hade et schlager rum. Eller De hade väldigt blandad musik i "schlager" rummet. Allt från AC/DC-TNT till Vengaboys och magnus uggla. Men det var en grym DJ där och de var nog många som sjöng sig hesa!
Dessutom hade de ett Lounge rum direkt när man kom in typ. Var inne där i 10 sek typ. Men de kanske är bra med ett sånt rum? Var mkt folk där iaf.
Kalas får över de hela ett klart godkänt betyg.

Efter Kalas drog vi till Bullet och rockade och sedan till BJ. En spårad kväll och jag hade sjukt kul. Men undrar faktistk fortfarande varför vi drog från Kalas!?

Lite bilder från den enormt skickliga vimmelfotografen.
(Ursäkta min sarkasm, men varannan bild är bara jävla sudd på uppsalavimmel.se)



Jag, Danny, Jocke + några random chicks som ville va med på en seriös bild på Kalas (?)


En till bild.. Check!?


Vimmelfotografen måste följt efter oss till bullet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0