Funk-rock och fotboll

Blev mycket bloggande idag.
Men innan jag ger mig av in mot stan för att sätta mig på en pub och dricka ett par mycket goda och billiga öl, och antagligen klämma i mig en hamburgare, för att samtidigt åtnjuta en bra fotbolsmatch, så tänkte jag visa lite bilder från dagen.
Är nämligen någon form av konsert eller vad man ska kalla de här på Strahov?
De säljer massa öl och korv previs utanför våran kåk, dessutom har de slagit upp två jätte tält. Ett där de bara säljer öl och ett där de är techno musik. Sedan har de också en mindre scen där hemskt dåliga tjeckiska band står och... framför något som kanske kan kvalificeras som ... ja antagligen musik... men funk-rock(?) är inte riktigt min grej... Men sjukt kul äre iaf och vädret är grymt.
Var därför inte helt fel hellar att spela lite fotboll i den varma solen :D

Öl tält

scenen

Kalle är glad, han är frisk nu och kan dricka öl igen...

inte helt fel

Gött o spela fotboll efter en öl som uppvärmning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0