Kaos ?

Nej för all del inte alls...

- Ryanair kommer inte flyga före ons kl 14.
- Ryanair är fullbokat till på fredag.
- Vulcanen aägs bara bli värre, och flyga är därför SJUKT osäkert närmaste veckan.
- Köade i 4 timmar idag för att få reda på att alla tåg är fulla t.o.m onsdag.
- Mamma, pappa, Johanna, mormor & morfor köpte dock biljett på onsdag till Köpenhamn
- Resan mellan Köpenhamn och Stockholm är fortfarande en gåta :)

Men syrrans uttryck är de skönaste jag hört.
Syrran: Fan, jag sitter fast i prag för ett jävla ask-moln och missar mina semesterdagar i sommar... ÄÄ jag tar en öl till !
HAHA!

Morfar kläckte också ur sig en skön kommentar:
Jag: Anna berätta att man redan typ börjat säga upp folk på flygplatser i Norge. I Sverige väntar man bara på att man ska börja göra samma sak där...
Morfar: Äää! Haru inte hört att de redan börjat gräva upp landningsbanan !


Nej de är inte bittra. Vädret är toppen, ölen på kylning och de återstår mkt att åskåda i Prag!

Så här har vi de:

Tumme upp!


Morfar njuter av en iskall


Sa jag att vi hade kul också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0