Men min man ee dööööd ...

Är på jakt efter en spelarrätt på Vassunda golf klubb.
Tänkte köpa en begangnad så fick en lista på folk som ville sälja sina.
Listan verkar dock inte vara uppdaterad, med avvseende på att jag lyckades ringa faster berit 90 och fråga efter hennes döda mans golf rätt... aningen pinsamt.

Har spendarat natten med Majk... no more sad about that :)

Eftersom jag var så duktig och var både till banken för att byta bort sketna swedbank till stiliga handelsbanken och innan de även varit på Statoil för att fixa tillbaka jobbet man hade innan man begav sig till Prag, så tycker jag mig vara välförtjänt av en trevlig dag i solen!

I helgen blire golf!

Hell to the yeah!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men fy vad pinsamt . . .

2010-06-16 @ 14:07:17
URL: http://aboutanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0