Herpes Kalle

I lördags var jag ut med två finnar och en fransos.
Kalle, en av finnarna, berättar då att han haft/fått eller har herpes. Hur som, de förtäller inte historien.
När han berättar detta skapar det såklart många och långa skratt hos oss andra.
Sedan får vi reda på att han fått det av sin flickvän... haha, ja vi skratta inte lika mycket, men vi fnissa...
De är här det lite roliga kommer in.
Jag måste ju fråga den självklara frågan...

Jag: But Kalle, that means that your girlfriend have been unfaithful to you!?
Kalle: No... because you can get it when you are bored.
en pinsam tystnad....
....
Jag: YOU CAN GET HERPES WHEN YOU ARE BORED !?
Kalle: Yes, you can get it when you are bored!
Jag: But trust me, I've been bored many times and I've never got herpes...
Antii: He means BOOOOOORN !
Jag: Check ... :)

Finnar och fransmän är inte alltid så bra på att uttala korrekt, se vilka problem de skapar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0