Hockey + All in

Igår följde jag med 5 finnar och kollade på när Sparta Praha spelade hockey.
(Kan ju inte åka till Tjeckien och inte se på hockey!)
Var riktigt kul! Match tempot var inge märkvärdigt kanske men det blev 4 - 1 till Sparta så vi fick iaf jubla ett par ggr :D
De hade som i NHL och 2 pauser i varje period. Då kom de alltid in cheerleaders och SOPPADE is i målvaktsområdena! Haha, herregud.

Efter hockeyn åkte vi hem till Mikko och Osso för att ta en öl innan vi skulle vidare. De bor 4 st i en lägenhet närheten av Tesla Center, "hockey arenan", jag blev riktigt avis på hur stort och fint de hade det.

Efter det åkte vi till Maserakova, "ett dormitorium", där dagens country presentation ägde rum. Mycket erasmus folk som man träffade och skrattade tillsammans med. Träffade också Emil, Joel och Viktor där.
Kvällen var bara så sjukt rolig och de var länge sedan jag skratta så mycket.
Finland vs Sverige i allt under kvällen, haha. Det var en Skandinavisk kväll som avslutades på nattklubben Mecca.

Länge sedan jag dansa till Britney Spears gamla hits, men igår gjorde jag de :P


Haha, de var jätte duktiga på att... soppa ... haha


MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL !


I baren på country Presentationen i Maserakova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0