Shopping in Prague

Idag, lite sådär dagen efter, så ville jag fly boet och njuta av kanske startskottet till den underbara våren här i Prag!
Jag snappa snabbt upp ett par fräscha kommentarer på fejjan som härledes från The Swedish Mansion. En mången fräsch terass är ju inte helt fel en dag som denna, 12+ och strålande sol!
Jag flydde Strahov och titta förbi Emil och Joel en liten stund och jag säger bara, "sweeeeet". Deras utsickt och läge är magnefik. It's a Mansion alright.

Slöt sedan upp med Antoine och njöt av en hel dag i vårsolen o strosa runt i Prag's affärer.

Inte kom man hem tomhänt heller ;)

Förlåt Emil, men hänger ut dig lite i min välbesökta blogg. Den är ju så klockers!

Ser jobbigt ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0