Tjetjenare!

Tjetjenare!

I onsdags blev det utgång på PM Club
I torsdags var jag på Swedish Mansion och sedan Zlaty
I fredags var jag först med finnarna på Einstine och åt en super god pizza, sedan Swedish Mansion och sedan pub.
I lördags var vi först i Terezin och kulturade oss och såg på ett konsentrationsläger. För att höja stämningen åt vi lite Indiskt när vi kom hem, (super starkt och gott), sedan satt vi på Swedish Mansion och drack lite. Utgång därefter på Silvia och Karlova Lanze. Sjukt bra kväll!
I söndags käka vi Hamburgare. Fan de bästa hamburgarna jag ätit tror jag :)

Lite bilder från i lördags på oss Svennar














Kommentarer
Postat av: Joel

Verkar som du haft en helt otroligt trevlig helg! Det där Swedish Mansion låter som ett trevligt ställe, mitt i stan!

2010-03-15 @ 23:02:07
Postat av: Jochen

Klart man hare kungligt på Swedish Mansion ! Finns ju tyvärr ingen Hugh Hefner dock, men de har ju en välsvarvad Joel:P Hoppas du gillar bilderna och hade en lika rolig kväll som jag :D

2010-03-16 @ 00:18:44
URL: http://norellski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0