B.O.A.T "Titanic" T.R.I.P

Igår blev det först shoping på dagen med Arvidsson och Virack. Jag och Viktor skulle klä ut oss efter II-klass och Emil skulle klä sig efter III-klass. På Zara hitta vi alla de mesta, jag köpte dock faktiskt bara en hatt (A).
Fick kommentaren många gånger under kvällen dock om jag var I-klass? Tar de som en komplimang:) Båten var smockad och de var folk överallt som man kände. Kul, kul.
Så tripen blev mycket lyckad och kvällen avslutades på Chapa Rouge, blev inte Zlaty men jag hoppas få åtnjuta det på fredag istället efter en vinst mot finnarna i hockey (?).

Otroligt vad mkt man kan komma överrens om på "fyllan"(!) Så nästa vecka ska "vi", iaf viktor och joel har lovat, hoppa fallskärm! Stackars Joel, vad gick du med på(?) du är ju höjd rädd. Men försent nu när vi skakat hand på de ;)
HAHAHA, men jag kan meddela att jag är tok taggad!






Kommentarer
Postat av: Marie

Du har redan glömt din kommentar om bungyjumpen?^^ Fallskärm, du är ju galen!

2010-05-20 @ 19:18:42
URL: http://marielovisa.blogg.se/
Postat av: Jochen

Haha vad sa jag om bungyjumpen då :P ?? Blev tydligen inte avskräckt... men Mamma fick nästan hjärt-attack när jag berätta om hoppa fallskärm. Skulle hållt de för mig själv :)

2010-05-20 @ 19:57:59
URL: http://norellski.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, något i stil med: varför i helvete fick jag för mig det här?! men det var ju i och för sig innan du hoppade. eller så har jag hittat på den historien själv,haha. Nej men jag tror det blir värsta upplevelsen!

2010-05-20 @ 21:32:04
Postat av: Joel

Ja, jag må vara höjdrädd, men jag är tillika inte sen att anta utmaningar och genomföra dem. Ge mig ett datum och en tid. Lägg därtill att fallskärm är ett i mina ögon kassaskåpssäkert sätt att ta sig ner på moder jord igen, jämfört med diverse läskiga trappor.

2010-05-21 @ 17:27:14
Postat av: Jochen

Haha ja men klart du ska hoppa... spelar nog ingen roll om man är höjd rädd på 4000 meters höjd. Är man inte de blir man väl de då. SÅ vi kommer stå där lika skräckslagna allihopa, härlig känsla de där ! :D

Jag vill helst inte sätta ett precis datum för jag vill hoppa en dag som är moln fri... därför föreslår jag nästa vecka alternativt vid dåligt väder så i början av veckan efter. Ser dock ut att klarna upp till slutet av denna vecka ! OSLAGBART!

2010-05-21 @ 23:52:11
URL: http://norellski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0