pluggoman

Nej de är man inte... tydligt de.
Har 3 tentor och 2 projekt som ska vara klara nästa vecka...
Men på nån vänster fick jag för mig att jag skulle ut iaf igår.
Sakt och gjort så satt man där i går på swedish mansion och drack öl och spela gurka.
Utgång blev det därefter på 5 våningsklubben.
Var kul där och jag har nog tyvärr blivigt beroende av redbull-jäger. Satan vad gott!
Lyckades även planera in en liten road-trip till Götet och Linköping i sommar(!), inte under nyktra förhållanden, men fick en tumme på ett varmt välkommande i Linköping. Muntligt avtal gäller.

Kvällen avslutades där den börja, på swedish mansion. Javisst så igår fick man ligga mjukt . Dock var man ändå väldigt trött när man vakna kl 13, ass äcklig, virrig, ful-snygg (ful frilla men fina kläder... eller de var ju iofs skrynkliga), ful och stressad.
Så hem kom man vid 14 snåret och har nu efter 7 timmars rå plugg lyckats tömma kroppen på all energi. Och helt allvarligt blir jag bara ledsen av att titta bort mot min hårda och osköna säng.

Ja, så här trött är jag. Men jag låg nog bättre här på bilden, (I götet), än vad jag kommer göra i min säng inatt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0