taggad till tusen!

Imorgon smäller det, BOKSTAVLIGEN!

Förra veckan startade jag ett event på facebook gällande "Paintball - Operation D-Day of Erasmus Prague".
Intresset har varit stort och det är 20 frivilliga soldater och 14 "kanske", låt oss kalla dom "nyligen muckade soldater" som kommer delta i striden.
Imorgon kl 1700 kommer kulorna vina, tjejer kommer grina, pojkar kommer bli till män, blod kommer spillas och varje hat känsla man haft mot någon under de senaste månaderna kommer släppas lös som ... som ... som .... som tusen munkar som äntligen får gå på strippklubb ... en härlig känsla. "fast exemplet var inte så hatiskt som jag kanske ville komma fram till".

Det jag vill säga är att jag är taggad till tusen, Westlife musik är förbjuden närmaste dygnet och jag drömmer mig bort när jag mejjar ner en efter en ;)

TÄRNINGEN ÄR KASTAD! (Alltid velat säga så...)



Avslutar med lite taggnings-musik före kriget.

Disturbed - Enemy


Disturbed - The Game


Avenged Sevenfold - Afterlife


Clawfinger - Biggest & the Best


Nomy - Cocain


Nickelback - Animals

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0