prio 1

Studier prioriteras just nu för mig framför:
- Familj
- Vänner (kanske inte så många men dock ej prioriterade)
- jobb
- 3 åringen som leker på vägen utanför huset. En bit bort ser jag en bil komma farande i hög hastighet, vars förare skriver sms och har tunnelseende rakt ner i mobilen. Istället tittar han på vägen genom ögonvrån, där ser han endast trädkronor och vissa hus-fasader men inte den lilla 3-åringen som joddlar ikapp till batmanlåten och samtidigt äter grus på vägen ... nej de ser inte bilisten men jag. Tyvärr treåringen, men jag måste verkligen lösa den här dubbel integralen.

"Så kanske det borde vara..."

Men nu har jocke istället gott och köpt en 46 " LED tv, hemmabio packet. Jag funderar skarpt på att spela innebandy ikväll och har lagt ett muntligt avtal med Micke om att han ska komma över hit lite senare, funderingar på att baka har attackerat mig och när jag tänker efter har jag två tv-spel jag borde klara ut den här veckan ...

Kommentarer
Postat av: Anna

Men jag dör! <3 Haha.

2010-09-23 @ 19:17:18
URL: http://aboutanna.blogg.se/
Postat av: Marie

HAHA!

2010-09-23 @ 23:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0